8 Aralık 2014 Pazartesi

Bu Sabah Böyle Ol


Avaz avaz bağırmak istiyorum. Ellerimden beni alanlara,bana bensizliği satanlara..Üç kuruşa kalbimi ezenlere,gözlerimi ihanete devredenlere..Sabrımı sınayıp her gün nefesimi kontrol ettirenlere,içimi delip hayallerimi koparanlara.Ait olmadığım dünyaya aitmişim gibi her sabah kalkıp beni yürütenlere..Alınmayın siz.Aynama kızıyorum ben.Kırmak istiyorum içimdeki parçaları.Her yere dağılsın,canımı yaksın,kırık kırık olayım.Ezilsin,un ufak edeyim! Bir üf deyince çekip gitsin.Uslu olsun.Bana aslımı versin.! Bana beni tekrar göstersin.

Yine kalacağım,yine yürüyeceğim,yine düşeceğim.Fakat hiç vazgeçmeyeceğim. Kader utansın onu yeneceğim. Sonra benim düşlerimi çalıp kendi yapay dünyasına geçirenlere kıçımı döneceğim.Sırıtacağım.Anlamayacaklar,ne zaman anladılar ki zaten bir kalbin nasıl işlediğini!Ne zaman fark ettiler ki gülümsemek senin için! Ne zaman gördüler ki gözlerim kötülüğü itmiş!Öyle kal.Sana da dönermiş dünya,kimden saklandığını sanıyorsun? Ellerimden mi? Kalbinden mi? Başaramazsın!

Ben hep sınıfta kaldım. Fırlattılar sakladıklarımı,gülüşüm yarım kaldı.Meğer gülen diğer yanımmış.Geç anladım. Fark et,at o nefreti içinden. Doldurma yalanlara,senin içindekini biliyorum ben.Kin neden var? Sen kendine dön. Bir düşün..Bugün yarattığın nefret sana yarını getirmeyecek.Sen bir gün daha eksileceksin.Eksik kalma,tam ol. Yarın da olmasa ardından…O da olmasa sonralara..
Kin gider,gerçek kalır.Gerçek kal.

Capella

3 yorum:

  1. Yaklaşık bir on dakikadır yorum yapmak için bir giriş bekledim ama en iyisi başlamak,yazdıkların o kadar samimi ve o kadar güzel ki biraz da üzücü çünkü senin gibi bir kadına bunları kim yaşatıyor,bu kadar içten olabilir bir yazı ama üzülmene üzüldüm sanırım hissedebiliyorum mavi umutlu inanılmaz güzel gözlerini ve bu yazının ardında ki muhteşem güzel bir kadını ... iyi geceler .!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak için yaşamak gerekmez ve güzel olan göz değil sözdür.Teşekkürler

      Sil