1 Ocak 2015 Perşembe

2015

Yeni yıl yepyeni başlangıçlar,yepyeni kararlar demekmiş.Adı üstünde YENİ yıl.Her şeyin yenisi mi makbuldür ki? Mühim olan bir şeylerin yenilenmesi mi? Yoksa hep ilk gün gibi kalması mı? Ben bu yıldan bol kahkaha,koskacaman sevgi ve dev mutluluk diliyorum. Bir sene boyunca dünyanın her yerinde sızım sızım sızlayan canlar vardı.Yürekleri ağlatan acılar yaşadık.Ve geçsin istiyorum. Tüm dünya kahkaha krizine girse olmaz mı?Ekonomiyi boşver kardeşim,birazda gülümsemek için gir şu krizlere. Bulunduğumuz her mekan,yürüdüğümüz her yol,uyuduğumuz her oda,günü ağarladığımız her şehir sevgiden dolup taşsın istiyorum. Kalplerimiz kıpkırmızı olsun.Aşkı simgelesin.Tüm nefesimiz aşk koksun.Bir çiçeği kokladığımızda,kitapların sayfalarında boğuştuğumuzda,güne bir sürü işle başladığımızda ve eve tabanları şiş vaziyette geldiğimizde dahi mutlu olalım istiyorum. Hayatlar o kadar kısa ki..Frenin basmadığını hissettiğin an,filmin son dakikasında çalan şarkı,gözünden akan gözyaşı,aşık olunana vurulduğun kısa zaman..İşte hayat sanki bunlar kadar kısa. Niye kendimizi aktardığımız yer acıyan kalpler? Niye güzel bir göze bakmayı seçmiyoruz? Ki buna bende dahil..Bazen o saf salak dediğimiz insanların çok daha mutlu olduğunu düşünüyorum.Ve onlar gibi olamadığım için üzülüyorum.Esas salak benim.Gerçi buna olamamak denmez. Olmayı tercihlerim arasına koymamışım.

Ne kadar iyi bakarsan o kadar iyi görürsün. Bu kişisel gelişim kitapları hep aynı noktada ilerliyor.Çünkü hayatın ritminde hep aynı şarkı çalıyor.Sadece ben mutluluğu Cem ADRİAN’da bulurken sen  Passenger dinliyorsun. Bana tersten bakan biri ne görür?Bana benim gibi bakan ne görür?Bana düz bakan ne görür? Her şey içimizde değil mi ? Her şey ellerimizde.

Mutlu Yıllar
-Gördüğün,duyduğun,dokunduğun her şeyi sev.Kendini sev.Seversen üzülmezsin,bencilliğini böyle kullan.

-Derin yaşa.Çok sev,çok sarıl,çok seviş.Evet bu riskli.Fakat risk almazsan sonucun değeri kalmaz.

-Doğayı dinle,sana ne anlatmak istediğini anla. Kulaklarını dalgaların sesine ver.Ritmini kendin yönlendir.

-Işılda.Parlak kal.Düşlerini kimselere verme.Kimsenin seninle dalga geçmesine izin verme.

-Dinlemeyi sev.Anlatılanları anlamak için dinle.Ve bildiğin,ve öğrendiğin tüm o bilgileri hayatına aktar.

-İçinde tutma.İçin taşarsa patlayan herkes olur.Sen sesini bir deniz gibi kullan.Hak edene hak ettiği dalgayı vur.Kıyına erişen bilsin;senin sesin aslında kadifeden.

-Kendini ve bildiklerini övme.Sen tepeden bakma  insanlara.

-Anlat,aktar,yaşa ve yaşat.Affet, unut, yaşa ve hisset.

Yazacağım çok şey var,dinleyeceğim çok şiir.Okuyacağım çok kitap var,göreceğim çok ülke.Gideceğim çok şehir var, yiyeceğim çok yemek.Seveceğim çok kalp var,sarılacağım çok düş..Benim savaşım içimle.

*Senin dünyandan bakamayanlara el uzat.Üzül onlara,yardım et.Çünkü sen mükemmelsin.Tüm insanlar gibi.Tüm doğa gibi.Tüm dünya gibi.

Capella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder