24 Ocak 2015 Cumartesi

Dilek Tut

Her Şey Sende
''Yıldızlar için bir dilek tut sende.
Belki gerçek kılınır tüm hikayen.
Yaşanır bir kalbin içinde
Senin için seni diliyorum senden
Sen seni sev ve asla onu bırakma''

Her zaman kendimi es geçen biri oldum.Onun sorunu,bunun derdi derken kayboldum.Olmaması gerekmiş.Çünkü insan ister istemez bir karşılık bekliyor.Yapılanın boş kalmamasını istiyor.Veya karşılıksız yapsa dahi geri dönüşü olmayınca üzülebiliyor.Pekte bencillik denilmez. 
Bu sadece bir tutam olanından.Kendini yakanından anlayacağınız.Çevrene baktığında her insan kendini önceliğine koyduğunda doğru olanı yaparken,sen ne diye hep başkasına atılırsın anlamıyorum zaten.Baksana hep aynaya.!Boşversene,önce sen.Önceliklerin hep sende bitmeli.Artık başkasına öncelik vermekten vazgeç.

Bomboş kalmak istiyorum.Uzun süredir sanki doya doya susasım var,öyle olsun.Çığlıklarım sessizliği doyursun.

Capella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder