12 Ocak 2015 Pazartesi

Böyle Bir Şey

'Sen derinlerden gelen bir öfkeyken
Ben kaybolmuş bir feneri buldum
Işığı yaktım;sana ulaştım.
Seni yaşamaya başladım'

Elleri yosun tutmuş,
Deniz ve toprak arasına gizlenmiş.
Kalbi şeffaf,gözleri parlak..
Mühim değil cevapsız kalışlarım
İstediğin kadar mırıldan kelimeleri
Nede olsa dünya dönüyor ekseninde
Ve aklım çarpmıyor hiç kalbime
İçimde o bilmediğim şarkının sözleri
Anlamsızca anlamıma bakıyorum
Güzel görmeyi öğreten adamlara şükrediyorum.


Galataya çıkmışım
Hafif çakırkeyif ;omuzlarım düşüyor
Yoksa düşen bir yıldız mı?
Yıldızları sayıyorum;bir sen eksin.
Yanıma gelmişsin,yalnız kalmama tahammülün yok
Merdivenler üçer beşer çıkılıyor sanki
Oysa sırtındaymış bedenim
Saatlerce sevişiyoruz yine
Her gün ayrı ses,her gün ayrı tat..
Milyonlar varmış hücrelerinde
Geniş omuzlarından öperim.
Omuz boşluğuna dudağımı yerleştirdim
Gördün mü saçlarım düştü göğsüne
Örttü geceyi,sarıldık çıplakken.

Yorgun sesli adam
Bir sen var,bir şarkı var,bir yol var.
Bulacağım karışmışlar.
Göreceğim;söz.
Fakat şimdi uyku vakti.
İyi Uykular 

Capella



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder