4 Ocak 2015 Pazar

24 Saat Gündür

Tarih tekrarlardan ibarettir.Gün 24 saatlik bir döngüdür.24'ün sonunda ulaşacağın yegane şey yine gündür.Çünkü her şey başa sarar.Yapılanlar tarih boyunca hep aynı.Kötü kalp,iyi niyet,pişmanlık.Senelerdir hep aynı.Hepimiz sevince hayatı anlamlı buluyoruz.Sevilince mutlu oluyoruz.Hepimizin kalbinde bir parça bile olsa kötü niyet söz konusu.Değişen tek bir şey var.Azlıklar azalıyor.Her şey çok olana doğru ilerliyor.Sınır veya ölçek yok.Sadece kalıp var.O kalıpların dışına çıkamıyor dünya..Hayatımızda biriktirdiğimiz bir sürü yalan yüz ve yalan söz var.Üstümüze yıkılan veya üstüne yıktığımız,baş edemediğimiz bir sürü sorun var.

Sorunları toparlamaya çalışmaktan yoruldum.Kalp bu;ister istemez ortaya çıkan asık suratlardan bir parça olsun kırıklık çıkarıyor.O kırıkları aldırmak istiyorum.Çok derinime işlemeden,söküp atmak istiyorum.Ne gereği var acıların?Yasak elmaya dokunma.Orası kirli,beyazdan uzak.Yalanlara aldanma onlar elma görünümlü kurtlar.Bir bir yediriyoruz insanlara.Üstüne üstlük palto misali üstünde yalan taşıyanlar da cabası.Sürüne sürüne kurt yaratanların yanında,aşık olan kurtçuklar da var.Yalana aşıklar!Ruhlarını bedenlerine satan canlılar.Dilleri susmuş,kalpleri susmuş,bedeni konuşanlar.Ne demişler;kendi etrafında dönenlerden korkacaksın.Biz gibi,kalp gibi,dünya gibi.



EYVALLAH
Her şey sizin istediğiniz gibi olsun.


Her ne pahasına olursa olsun doğruyu söyle.Kimse inanmasa bile duyulmamış bir sesten daha etkisiz olamaz.Ve inan bana bir toz birikintisi birleşip koskoca çölü oluşturabilir.Elinden geleni yap.Vicdanın rahat,kalbin mutlu ve gözlerin pasparlak uyu.Hayat kötülerin kazanmış olduğu bir oyun değil.Geliyorum,yaklaşıyorum.Elimi ısıtan güneşimi görmeye.

                                                     İyiler hiçbir zaman eksilmeyecek.

Capella


2 yorum:

  1. Nasıl bu kadar güzel yazabiliyorsunuz şaşıyorum, kitabınızı okumak istedim sıkılmadan , usanmadan tebrikler sizin daha geniş çapta bir şeyler yapmanız şart :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sabah gülümseme sebeplerimden biri oldunuz, çok teşekkür ederim.

      Sil