26 Nisan 2015 Pazar

Zambak

Gözlerin,sesinle özdeşleşmiş.
Zambaklar gibi güzel,
Açtılar ve güven verdi.
Sesinin güven vermesi gibi..
Bilirsin;çok sevdim o sesi.
Sımsıkı tutardı,doğruydu,benimdi.

Boynu bükük kaldı hüzünlerin.
Yollarıma aşk döküldü..
Şimdi soluğum dört nala koşmak istiyor sana
Sonra aklıma sonumuz geliyor ve susuyorum
Son mutlu günümüzdü.
Ben,sen uyurken saçlarını incelemiştim 
Ve havanı yesinler,her saç telinde aşk yatıyor.
Nasıl kıymetli her bir tanesi.
Devamında aşk kendini ikiye ayırdı.
Şimdi içimde bir senle yaşıyorum bunları.
Sende durumlar nasıl bilemem.

Sen yokken yenik düşmenin isyanını mı başlatmalıyım?
Sen benim çıkmazımsın ve vazgeçemiyorum senden.
Bu kesinlikle benim seçimim değil.
Sıradan değiliz ki biz,rastgele gelmedik.
Uçan martılar gibi özgürlüğe hasretiz.
Kehribar..
Günümü tamamladım.
Kuşlar uçtu ve uçtukça vakit azaldı
Bizim de uçma vaktimizdi
Ayrılırken sana diyemedim
Ben kanatsızdım,benim gökyüzüm sendin.

Capella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder