29 Kasım 2017 Çarşamba

Libyam Bir Afrikaysa Çöllerin Beşincisi (3)

Kaybolup giden, yekpare bir düşün içine akan girdap, avucumda işte
Birer birer düş’ün çıkmazlarda, ben öyle bir
-basit yalınayak düpedüz kurmaca- 
Bilmece….bildirmece…
Gecelerce unuturum, pişmanlıkları unuttuğum gibi
Kırdığımı kırıldığımı üzdüğümü üzüldüğümü
Parçaladığımı kustuğumu gittiklerimi sayfalardan
Saçlarımı çeke çeke küstüklerimi, beyazı karalayıp
Mahveden adamlara tükürdüğüm ve siyaha
Tenime, gögsüme çizik atılırken küfrettiğimi
   Unuttuğum gibi unuturum
Sıradan hayatı peşisıra yok edip hükmeden girdap, yüreğimde işte
Azar azar yok edip avazımı hıçkırıklarda, ben öyle bir
-çaresiz yalnız bensiz dipsiz kuyularda-
İsteksizce… istenerek…                
Kendimi tüketirim, saatlerimi tükettiğim gibi
Boynuna dolanan ipleri kesip aldığım, zamanı kendime gebe saydığım
Gündüzlerce sığınıp arsızca harcadığım
Tutulduğum tutturulduğum ekşiyen suratlara bir parça limon daha
Sıktığım sıktırdığım harcadığım harmanlanıp satıldığım o yüreği
  Tükettiğim gibi eritirim
Eritirim de bir parça ben almak için çabalarken
Dizlerimi kırıp oturma pahasına ölene kadar  sızlarken
Bakışların ardından, bir parça için dilenirken
Dilenmek ben dilenci senken, karışmışken ahbaplık birbirimize
Bana ne olur bilmem

Bana ne ?

Capella..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder